2016-11-11

12 napos blogger kihívás – 10. nap


12 napos blogger kihívás – 10. nap

10. nap: 10 random tény 

1.      Imádom a családom és mindent megteszek értük.
2.     Könyvtárba járós típus vagyok.
  3. Trónok harca fangörcsöt szoktam néha kapni, és képes vagyok egy nap alatt végig nézni egy évadot. Team Targaryen!
  4. Ritkán nézek tv-t. Általában csak szólni szokott, viszont ha délelőtt csak a kicsi és én vagyunk itthon, akkor be sem szoktam kapcsolni. viszont ha nézek, akkor az általában a trónok harca.
5. Képes vagyok néha napokra kivonni a forgalomból. ilyenkor olyan lehetek, mint Finch a Veled minden hely ragyogó című könyvből.
6. Imádom a szivárványt és az unikornisokat na meg a sárkányokat. Utálom Spongya Bobot!
8.  Nem hordok általában ékszereket.
9.  Imádok főzni, viszont kosszal jár.

10. Utálok takarítani, de sajnos azt is el kell végezni.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése