2016-11-16

firstdayjanina

















12 napos blogger kihívás
#első



Sziasztok!

Drága Dorkám kedvesnél is kedvesebb invitálására, úgy döntöttem, hogy én is írok pár sort néha...Na, nem mintha lenne (vagy ne lenne) miről, csak én nemvagyokazafajta….viszont egy próbát megér.
Nem tudok/szeretek direktben magamról csacsogni, ezért a 12 napos blogger kihívás keretein belül szeretnék bemutatkozni (előre szólok, hogy nem lesznek rólam hasznos információk)
U.i.: nem fogom ugyanazt a képet használni, hogy már távolról is kitűnjön, hogy nem a Dorka irománya, így lazán szűrhető.



***
Miért írsz blogot? + 5 tény rólad
Mi scusato! Ha már az első kérdés ilyen nehéz, akkor mi lesz velem a továbbiakban???
Én, kérem szépen, csak egy rosszul fizetett alkalmazott vagyok itt, más okom/mentségem nincs… Na, nem mintha unatkoznék, vagy nem lenne más dolgom, de amúgy az egyszerű válaszom...miért ne?!
1. tény
Késsel és villával eszem a szendvicset. Főleg a melegszendvicset. Imádom.
2. tény
Az asztali lámpám izzója gyakran eltörik, ugyanis sosem találom meg a jó méretet.
3.tény
Szeretek korán kelni. Mert az jó. Bár nem szoktam…
4. tény
Szeretem a focit! Nézni.
5. tény
Imádom Dorkát, érte megéri molynak lenni.
 ***
Húúúúú, elég rosszul csinálom...tehát a nevem Janina :D Üdv!




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése