2016-12-13

12 napos blogger kihívás – 11. nap


12 napos blogger kihívás – 11. nap

11. nap: valamilyen voltam, de már nem vagyok az: vagyis, hogyan sikerült megváltoznod, vagy ha még nem sikerült, mit teszel, hogy sikerüljön?

Már nagyon sok minden voltam, aztán kinőttem belőle. Általános iskolás koromban én voltam az a furcsa lány, akit mindenki került csak egy barátja volt, vele is mindig összeveszett. Akkor úgy éreztem én vagyok a meg nem értett lélek és az akkor nekem jó volt. Szerettem kilógni a sorból, talán pont emiatt tartott mindenki furcsának. Aztán mindez elmúlt, mert úgy éreztem ettől én többre vagyok képes.
Szegedi osztálykirándulás 2010
Mi is lett volna nagyobb ok a változásra, mint a középiskola! Elhagyva városomat egy kisebb városba mentem egy kicsi gimiben, ahol senki nem ismer. Így volt indokom, hogy az új énem ismerje meg mindenki. Gimiben is a furcsa lány voltam, ez stimmel, viszont már nem egy visszahúzódó, senkihez sem szóló lány voltam. 
Fogalmam sincs miért, de akkor biztos volt oka
Én lettem a nagyszájú, mindenről megmondom a véleményem, minden hülyeségben benne lévő, szabad lelkű „külföldi”. Imádtam az lenni, úgy éreztem magtaláltam magam és minden a helyére került.
Ma pedig anya és feleség vagyok. Két csodálatos kicsi fiú és a csodálatos Férjem szeretetét élvezhetem minden nap. Úgy érzem, hogy a családdal sokkal többet értem el, mintha elmentem volna dolgozni vagy egyetemre, hisz van egy biztos pont az életemben. Tanulni és dolgozni pedig azután is ráérek, ha már a gyerekek nagyobbak lesznek.

Lényegében soha nem gondoltam volna, hogy én majd 24 évesen családos leszek, de ennél jobbat nem is kívánhattam volna magamnak.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése