2016-12-26

6. Mini – könyvklub


Idén sok jóba belevágtam, ilyen a blogolás is, ami sok dolgot vonzott maga után. Ilyen a VII. Könyvmoly párbaj, Karácsonyi projekthét vagy éppen a 6. Mini – könyvklub. Nem biztos, hogy jelentkeztem volna, de AniTiger (Hagyjatok! Olvasok!) olyan szépen megkért rá, hogy csatlakozzam, hogy nem tudtam neki ellenállni.

Mi is ez a Mini – könyvklub?
2017 januárjában indul és 4 hónapon keresztül tart ez az egész móka, aminek a lényege a közös olvasás. Idén hatodik alkalommal kerül erre sor. Műfaji olvasás szokott lenni, most a romantika, chick litre jutott a választás. 10 könyv közül lehet választani és szavazni. Amelyikre pedig a legtöbb szavazat érkezik a részvevőktől, azokat fogjuk elolvasni és értékelni. Az első három hónapban kötött olvasás, vagyis megadott könyvet olvasunk, a negyedik hónapban pedig szabad a vásár, vagyis a műfajon belül azt olvasunk, amit szeretnénk. Bővebben erről az egészről itt olvashattok, jelentkezni pedig bárki tud itt, Vegazus oldalán a Könyvsarok blogon.

Információk:
Célja: közös olvasás élménye nem nyereményjáték
Időtartam: 2017. január 1 – április 30.
Műfaj: romantikus, chick lit

Választható könyvek egyiket sem olvastam még közülük, így mindenki újdonság lesz:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése