2017-03-05

Az én kedvenc bloggerem! – Február


Szia mindenki!

Nemrég csatlakoztam egy Facebook blogges csoporthoz a Magyar Bloggerek és Blogkedvelőkhöz. Nagyon sok új blogot és persze tulajdonosait ismertem meg, és így találtam rá egy kezdeményezésre a Hónap kedvenc bloggerére. Ezt Angel indította el az Angel Style tulajdonosa. Van egy úgymond házigazdánk is, aki most Huszág Anett a Home made életünk bloggerinája. A bejegyzés végén pedig megnézhetitek a többi résztvevőt is. Elég vegyesen vagyunk szóval érdemes egy párhoz bekukkantani. A kedvenc bloggereim sorrendje véletlenszerű.

***


Szerintem ez nem kérdés, hisz, aki rendszeresen olvas, az tudja, hogy AniTigernek a blog tulajdonosának sok dolgot köszönhetek, főleg a blog elindulását. Szóval ez magától értendő, hogy olvasom is. A kedvenc bejegyzésem pedig a februáriak közül nem egy könyvajánló, hanem egy Valentin napi, ami a Megérdemlik egymást párosok. AniTiger stílusa nekem tetszik, és mikor beszélgetünk, sokszor én is átveszem tőle azt a könnyedséget, bár ezt lehet, ő nem érzi. Mindig feltölt energiával, akár a bejegyzései akár egy beszélgetés. Ajánlom mindenkinek a blogját, mert nem nyers tényeket közöl egy egy könyvértékelés során, hanem az érzéseit is beleviszi.


Niitáával majdnem egyszerre indult a blogunk, talán 2 hét különbség van, így sokat segítjük egymást. Szeretem, hogy mindig olyan barátságos és sokszor el tudunk hülyéskedni. Annak ellenére, hogy az ő blogja jobban megy, mint az enyém, nem vagyok rá irigy, mert tudom, hogy mennyi munkát öl bele. A kedvenc bejegyzésem tőle nem egy könyvajánló, bár azokat is nagyon szeretem tőle, hanem egy saját írás. Szerintem több ilyen is felkerülhetne a blogra, mert jól bánik a szavakkal, vagyis nekem az Engedd el! a kedvencem az összes bejegyzése közül.


Gorkieval ugyancsak majdnem ugyanakkor indult a blogunk, szóval vele is segítjük egymást sok mindenben. Amúgy is jó barátnők vagyunk, nagyon sok dolgot megbeszélünk egymással, és támogatjuk egymást. A kedvenc bejegyzésem a blogján egy interjú egy olyan írónőtől, akinek nekem is olvasásra vár a könyve. A cikk pedig nem más, mint Rona Fire és a vele készített interjú. Persze imádom Gorkie értékeléseit is, mert őszintén megmondja a véleményét, még akkor is, mikor nem tetszik neki egy könyv. Viszont az benne a legjobb, hogy ezt olyan köntösben, hogy azzal senkit sem bánt meg, mégis hű marad a véleményéhez.

***

Most ez ennyi lenne, jövő hónapban újra jelentkezem a havi legjobbakkal. Csatlakozni és egyéb információt erről pedig ITT olvashattok.

További részvevők folyamatosan töltik fel a résztvevők a blogjaikat:

2 megjegyzés: