2017-07-05

Top5Wednesday – romantika nélkül


A Top5Szerdára Réta blogján, Habár könyves kocsmán bukkantam rá. Ez egy hetente jelentkező rovat, amiben egy Goodreads-es csoportban megtalálható témákban fogok bemutatni könyveket. A csoportot meg is tudjátok nézni ITT, és ha kedvetek támad, akár csatlakozhattok is.
A mai téma olyan könyveket összeszedni, amikben nem található romantika. Ez nekem elég nehezen jött össze, mert imádom a romantikus történeteket, de persze azért van olyan, mikor nem vágyom rá. Szóval most a romantikamentes kedvenc könyveim fogom összeszedni.


Imádom Gabi könyvét, ami valódi romantika nélkül is zseniális. Azért valódi romantika, mert az egyik karakter, Nestor szinte szerelmes a testvérébe, Jordanbe, és én már ezt a kapcsolatot kicsit továbbgondoltam. Számomra ez a testvári kapcsolat kicsit több Nestor részéről és van s egy elméletem rá, de ez maradjon az én titkom. De a lényeg: nincs benne nyáladzás, szerelmi háromszög, semmi olyan dolog, ami miatt rá lehetne húzni a romantikus címkét. És mégis IMÁDOM!

Vivien Holloway: Winie Langton történetek

Vivien Holloway olyan író, akinek imádom a humorát és szarkazmusát, amit a Winie sorozatban használ. Emiatt nem is hiányzik a könyvekből a romantika, mert így is épp elég izgalmas. Sőt, talán el is rontaná kicsit a történetet, mert annyira hozzászoktak az olvasók ahhoz, hogy nem várnak semmi ilyen szálat, hogy sokként érné őket. Ezt úgy mondom, hogy még nem olvastam a Mechanikus farkas részt. Szóval remélem, hogy abban sem fog semmi ilyen történés lenni, amiben megjelenik a romantika. Hacsak nem Tony tér vissza…


Megmondom őszintén, hogy reméltem, hogy a végére lesz valami szerelmi szál, de ez soha nem jött el. Olvasás után, pedig nem is nagyon bántam, hogy nem került bele. Így is eléggé izgalmas ahhoz a történet, hogy egy kis erotikával vagy szerelemmel turbózza fel az író.


Mikor megláttam a kiírást erre a hónapra, hogy mik lesznek a témák, gondolkodás nélkül ez a könyv ugrott be. Imádom, hogy vannak olyan írók, akik nem a szexszel akarják eladni a történetüket. Krisztina könyve is azok közé tartozik, aminél hálás vagyok, hogy nem adott neki szerelmi szálat. Ahogy a fentebb említett könyvekben is, ebben is van annyi szufla, hogy tökéletes romantika nélkül is!


A nagy - nagy romantikamentes kedvencem! Emily az a karaktere, aki messziről kerüli az ilyen nyálas, habos-babos érzelmeket. Ez pedig nem csak a korának tudható be, hanem mert őt a tudomány és az emberek utálata sokkal jobban lefoglal, mint az, hogy érezzen is irántuk valamit… mármint az emberek iránt, nem a tudományért.

Lett volna még pár könyv, amit össze tudtam volna szedni a témában, de most azokat emeltem ki, amiket imádok! Szóval, ha valami olyan írásra vágytok, amik nem csöpögnek, hanem amiben a cselekmény nagyobb szerepet kap, ezekből nyugodtan csemegézhettek. Remélem, hogy találtok közte olyat, ami felkelti érdeklődésetek és kézbe veszitek olvasás céljából.

Többi Top5Szerdázó blogger:
❤ Arwen,
❤ Berta,
❤  Juli,
Réta,
Wandamaci.

A képek a moly.hu oldalról származnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése