2017-12-20

Top5Wednesday – 2017 legjobbjai


Sziasztok!

A Top5Szerdára Rétánál bukkantam rá. Ez egy hetente jelentkező rovat, amiben egy GoodReads-es csoportban megtalálható témákban fogok bemutatni könyveket. A csoportot meg is tudjátok nézni ITT, és ha kedvetek támad, akár csatlakozhattok is.
December harmadik hetének a témája: top5 könyv 2017-ből. Nagyon sok jó könyvvel ismerkedtem meg ebben az évben, úgyhogy most egy picit csalni fogok, mert külön lesznek a magyar és a külföldi írók könyvei. 

Top5 könyv magyar írók tollából

Gabriella Eld: Ikercsavar krónikák
Lehet kezdek már unalmas lenni ezzel a sorozattal, de hát ha ennyire jó, muszáj mindig kiemelnem. Ebben a sorozatban van minden, ami egy király fantasy sorozathoz szükséges: érdekes karakterek, új világ, kellő mennyiségű akció, és még egy csöppnyi romantika is bár ez elhanyagolható, mert nem ezen van a hangsúly. >>>Értékeléseim ITT olvasható. <<<

Julia Lewis Thomson: Többek szerint
Meg voltam veszve egész évben ezért a könyvért, hogy megjelenjen. Aztán 2 nap kivégeztem. Szerintem ez mindent elárul a könyvről, főleg, hogy ez a 2 napos olvasás pont egy olvasási válság közepén történt. Végre megismerhettem Maximot és a kis életét, ami egy cseppet sem unalmas. Megismertem a szerelmes Adoniszt, aki a jég hátán is megél. >>>Értékelésem ITT olvasható. <<<

Hajdú-Antal Zsuzsanna: Utánad
A Léggömbök könyvéért odáig és vissza voltam, de az Utánad túlszárnyalja. A főszereplő, Dorka sokkal szimpatikusabb lett, a történet ugyanolyan szívfacsaró, a párbeszédek pedig fergetegesek. Dorkával együtt újra átéltem egy kalandot, amiben felfedezi új önmagát, a barátságot és az újabb szerelmet. >>>Értékelésem ITT olvasható. <<<

Rojik Tamás: Befogad és kitaszít
Ennyire beteg és gyönyörű szerelemről még nem olvastam! Egyszerre különleges és különös Bence és Noémi kapcsolata, amibe örülök, hogy egy kis betekintést kaptam. Rojik Tamás pedig nagyszerűen átadja mind a kettő karaktert, olvasás közben szinte megelevenednek. Egyedül azt sajnálom, hogy annyira rövid lett, mert még szívesen olvastam volna róluk. >>>Értékelésem ITT olvasható. <<<

Leitner Olga: Púder nélkül
A címéhez hűen valóban Olga kendőzetlenül elmondja a véleményét mindenről, ami szerinte nem működik megfelelően a mai társadalomban. Szóba kerül az anyaság, a szex, a párszerzés és még sok határokat feszegető témák. Olga stílusa lehengerelt, árad a lapokról a magabiztossága, ami egy kis löketet ad az olvasónak, hogy merjen önmaga lenni. >>>Értékelésem ITT olvasható. <<<

Top5 könyv külföldi írók tollából

Soman Chainani: Jók és Rosszak Iskolája sorozat
Imádom az egész világot, amit Soman Chainani életre keltett. Mindenki számára ismerős mese alakok leszármazottairól kerülnek a középpontba nem mindennapi történetbe. Imádtam a Jók és Rosszak Iskoláját, szívesen eltöltenék ott egy kis időt, hogy én is részese lehessek az iskolai életnek és a jobbnál jobb programoknak.>>>Értékelésem ITT és ITT olvasható. <<<

Naomi Novik: Rengeteg
Enyhén szólva mély nyomot hagyott bennem a könyv. Nem gondoltam volna, hogy egy ennyire komor hangulatú történetet kapok. A Rengeteg nem egy békés hely, sőt jobb ha azt kerüli mindenki. A könyv olvasása után pedig többször előjött álmomba az a sok szörnyű dolog, amivel a Rengetegben találkozhatnék. Még szerencse, hogy nálunk nem olyan természetűek az erdők, mint ebben a könyvben. >>>Értékelésem ITT olvasható. <<<

Margaret Atwood: A szolgálólány meséje
Ezt. Mindenkinek. Olvasnia. Kell. Komolyan mondom, hogy kötelezővé tenném mindenkinek, hiszen egy remek, ámde szörnyű világot hozott létre Atwood. >>>Értékelésem ITT olvasható. <<<

Kylie Scott: Stage Dive sorozat
Bár még csak 2 könyvet olvastam el a sorozatból, viszont azok fantasztikusak voltak. Aki kikapcsolódásra, erotikára és szexi rock sztárokra vágyik, neki kötelező a sorozat. >>>Értékelésem ITT és ITT olvasható. <<<

Markus Zusak: A könyvtolvaj
Az egyetlen kakukktojás a listában. Nem szerettem a könyvet, és mégis bekúszott a bőröm alá, és így 3 héttel az olvasása után is képes vagyok rajta kattogni. Épp ezért is került bele ebbe a listába, mert annak ellenére, hogy nem igazán jött be, ott lebeg állandóan körülöttem. >>>Értékelésem ITT olvasható. <<<

Számotokra mik volta azok a könyvek, amik a legkiemelkedőbbek voltak az idei évben?
A többi Top5Szerdázó bloggerek kedvenceit EBBEN a zónában megtekinthetitek.
A képek a moly.hu oldalról származnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése