2017-12-04

Top5Wednesday – írók, akik stílusa tetszik


Sziasztok!

Tudom, tudom nem szerda van, sőt lassan itt van a következő, de nem akartam kihagyni a témát. Úgyhogy egy kicsit megcsúszva, de én is elkészültem vele.

A Top5Szerdára Rétánál (Habár, a könyves kocsma) bukkantam rá. Ez egy hetente jelentkező rovat, amiben egy GoodReads-es csoportban megtalálható témákban fogok bemutatni könyveket. A csoportot meg is tudjátok nézni ITT, és ha kedvetek támad, akár csatlakozhattok is.
November utolsó témája: írók, akik stílusa tetszik. Pontosabban nem ez, hanem azok az írok, akikhez hasonlóan szeretnék írni. Azért csinosítottam egy kicsit, mert sosem szeretnék, nem érzem magamban a kreativitást, hogy bármikor is egy könyvbe, vagy akár novellába kezdjek. Ezért azokat a szerzőket veszem górcső alá, akiknek szerelmes vagyok a stílusába és imádom őket olvasni.

Colleen Hoover
Eddig csupán egyetlen sorozatát olvastam, de egyetlen szempillantás alatt szerelmes lettem a stílusba. Vannak olyan emberek, akiket egyszerűen szeretek mindenféle indok nélkül. CoHo tipikusan ide tartozik, így sajnos nem igazán tudom megmondani, hogy miért tetszik ennyire. Viszont azt tudom, hogy a Szívcsapás sorozatával olyan űrt hagyott maga után, hogy még mindig keresem azt a dolgot, amivel betömöm ezt a hézagot.

Gabriella Eld
El sem hiszem, hogy 19 évesen ennyi minden zajlik a fejében ennek a lánynak, ami az Ikercsavar krónikák sorozatába lapra került. Hihetetlen ügyesen játszik a karaktereivel, és az olvasókkal. Meg tudott lepni, mert nem egy sablonos történetet olvashattam tőle. Alig várom, hogy érkezzen az újabb és újabb írása, mert annyi tehetség szorult ebbe a lányba, hogy kár lenne magába tartania, és szerencsére nem is teszi meg.

Jennifer Niven
OMG! Ez a nő csak új játszott az érzelmeimmel a Veled minden hely ragyogó könyvében! Most pedig alig várom, hogy érkezzen a legújabb könyve, és újra a rabja legyen az írásának. Egyszerűen a mai napig elszorul a torkom, mikor Finch és Violet szerelmére gondolok, annyira fantasztikusan adja át az érzéseket.

George R. R. Martin
Csak nem gondoltátok, hogy kihagyom azt az írót, aki annyira komplex világot teremtett, mint Westeros? Hát itt van, hiszen itt van a helye! Imádom a csavaros észjárást, hogy sosem tudom, hogy mikor mi következik, és mindig képes meglepni egy-egy újabb csavarral. Sokszor mondtam már, hogy minden fantasy rajongónak kötelezővé tenném a Tűz és Jég dala könyveket, hiszen egy olyan élményt tud adni Martin papa, ami új szintre emeli az olvasás élményét.

Soman Chainani
A Jók és Rosszak Iskolája sorozatával egy egészen új értelmet adott a mesék világának. Imádom, hogy mert újat alkotni a fantasy világában, amibe gyönyörűen beleszőtte a jól ismert meseelemeket.

Nézzétek meg a többi Top5Szerdázó blogger példaképeit is:
A képek a Pinterest táblámról származnak.



3 megjegyzés:

  1. Mindenki annyira oda van Colleen Hooverért és egyszerűen nem értem miért:P Bár most úgy döntöttem bepróbálkozok majd a Velünk véget érttel és adok még egy esélyt neki:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod, én sem tudom, hogy miért, de annyira bennem maradt az érzés, hogy kicsavarta a szívem. Lehet épp ezért is szeretem annyira. Nekem is be kell menni a PPP-ra a Velünk véget ér könyvéért :D Kíváncsi leszek a véleményedre róla, hátha pont emiatt a könyv fogod megszeretni :)

      Törlés