2018-01-14

Havi ajánló - Tökéletes nyitókötetek

Sziasztok!
A havi ajánló rovattal, ahogy a neve is mutatja havonta fogok jelentkezni. Ez egy GoodReads-es csoport alapján működik, ahol Trina vagy Kayla mindig megadja a hónap témáját. Itt nincs limit, így előreláthatólag maximum 10 darabot fogok összeszedni a témához illő dolgokból. A legfontosabbat pedig el is felejtettem. Ezt is Réta blogján találtam.
A januári téma azok a sorozatokra fókuszál, amiknek az első része igazán nagyot szólt. Elég izgalmasan hangzik, mert kevés olyan sorozat van, amit folytattam is rögtön mert tetszett az első része. Szerintem nem fogok túl sok újdonságot mondani az említett könyvekkel azoknak, akik már régóta követnek, azoknak, akik pedig nemrég kezdek el, remélem, hogy tudok újat mutatni.

Értékelésem
Egy szuper bevezetése volt Winie életébe. Imádtam a nyüzsgő családot! Mindenki egy rakáson lakik és, hogy ennyire fontos nekik a család! Mindig szerettem volna olyan csaj lenni, mint Winie. Belevaló, vagány, dögös! A cselekmény gyors sodrású és magával ragadó!

Kézzel-lábbal ágáltam az ilyen fajta romcsi, erotikus sorozatok ellen, mondván, hogy nem kérek a csöpögős tökéletes szerelemből. Aztán bumm, megtört a jég ezzel a sorozattal, mert ezt imádtam. Nem az a tipikus minden tökéletes szerelmi szál, vagyis majdnem de egy nagyon király kis csavarral. Imádtam!

Összetört teljesen, nem egyszer, nem kétszer, sokszor! Mikor már azt hittem, rosszabb nem lehet, jött valami, ami mégis: először Lake apja halála, utána, aztán ott volt Will: a helyes srác a szomszédból aztán a következő nagy csapás Lake anyja volt. Persze nem csak szomorú dolgok történnek, mert ott voltak a slam estek! Imádtam őket, még akkor is, ha nem mindig volt vidám a kimenetele. Na és Eddie, az a csaj maga a pozitív energia, pedig hát neki is meg van a múltja. Na meg egy csomó dolgot ki tudnék emelni, de most inkább mégsem teszem.
Egy szó mint száz: szívfacsaróan gyönyörű történet, amit mindenkinek ajánlok, akinek eddig kimaradt az életéből!

Nehezen indult a kapcsolatom a könyvvel, mert az eleje kicsit depressziós. Aztán mikor beindult a történet már csak faltam a sorokat. A vége pedig egyszerűen nagyot szólt! Kíváncsi voltam rá, hogy miként folytatódik Juliette és a kis barátai kalandjai.

Kemese Fanni egy igazi kemény csajt alkotott meg Pippa személyében. Egyedül él a vadonban körbevéve zombikkal. Nem egyszerű az élete. Aztán találkozik egy fiúval, aki elülteti a fülében a bogarat a kolóniáról, ahol az élő emberek élnek a zombiktól védett helyen. A vége persze igazi káosz, ami arra készteti az olvasót, hogy akarja a folytatást.

Értékelésem
Már többször emlegettem Gabi könyveit, mert iszonyatosan jók! Az első résznek a vége egyszerűen, bumm! Pont a legjobb résznél zárta le, nekem pedig viszketett a tenyerem, mert nem volt meg a második része. Szóval, aki belekezd ebbe a sorozatba figyelmeztetem, hogy csak akkor tegye, ha már mind a két megjelent része a tulajdonában van!

Értékelésem
Bár csak duológia, akkor is a kedvencem. Az első részben a középiskolás Dorkát ismeri meg az Olvasó, a második részben pedig már a még nem felnőtt, de már nem a gyerek Dorka köszön vissza. Az első rész vége kissé zavarosra sikerült, minden olyan hirtelen történt, és csak úgy üvöltött a folytatásért!

Értékelésem
Nem is tudom, hogy mit mondjak erről a sorozatról. Imádom, hogy a magyarok is tudnak ennyire fantasztikus és érzelmes történeteket kiadni a kezeik közül. Julia Lewis Thomson a lelkét is beleírta ebbe a történetbe, aki figyelmesen olvassa észre is veszi.

Tini énem odáig és vissza van ettől a sorozattól. Helyes bukott angyalok, buta, naiv lányok, sodró lendületű cselekmény, romantika, rejtély. Minden van benne, ami egy 14-16 éves olvasónak szüksége van. Én pedig mindezt 23 évesen olvastam, és még engem is magával tudott ragadni. Szerintem, aki ad neki egy esélyt, és el tud tekinteni a buta főszereplő csajtól, egy nagyon király kis sorozatot kap.

Nagyon egyedi a sárkányos téma feldolgozása, mert itt nem egyszerű sárkányok szerepelnek a sorozatban, hanem olyan sárkányok, akik emberré tudnak változni, ők a drakik. Igaz, az első részben erről a fajról vajmi keveset kaptam, viszont a további kötetekben minden igényemet kielégítően jelennek meg. A szerelmi vonal tipikus Rómeó és Júlia sztori, de még ez is igazán izgalmas a drakik miatt.
Nos, ennyi lett volna a havi ajánló, ami egy kicsit megkésett. Bízom benne, hogy tudtam olyan nyitókötetet ajánlanom, ami felkeltette az érdeklődéseteket és bele mertek vágni.
A képek a moly.hu oldalról származnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése