2018-01-25

Olvass velünk klasszikust! olvasási kihívás összegzés és sorsolás


Sziasztok! 
21-én befejeződött az Olvass velünk klasszikust! olvasási kihívásunk, amit a Habár, a könyves kocsma bloggerével, Rétával együtt hoztunk tető alá. Ez nem csak egy kihívás volt, hanem egy nyereményjáték is!
Három könyvet lehetett megnyerni:

Szabó Magda meglepetéskönyv, ami Az őz

kazyvn92, aki a legtöbb pontot gyűjtötte, szám szerint 145 pontot,
Az a másik két nyertest a Miniwebtool weboldal segítségével sorsoltam.

Gratulálok mindenkinek és köszönjük szépen a részvételt! Minden nyertessel Réta felveszi a kapcsolatot, figyeltétek a leveleiteket, mert 72 óra elteltével új nyertest sorsolunk, ha valaki nem jelentkezik.

Most, hogy meg vannak a nyertesek jöjjön az összegzésem.
A célkitűzésem a zöld sor volt, és ezeket a könyveket szerettem volna elolvasni:

20. században megjelent regény - Michael Ende: A Végtelen Történet
Férfi író könyve - Michael Ende: Momo
Közös mező - William Golding: A Legyek Ura
Ebből a listából egyedül a Momot sikerült 100%-ban elolvasni, A Végtelen történetet pedig Rétával együtt kezdtük el olvasni. Sajnos a könyv feléig jutottam vele, mert a Momo sokkal jobban lekötött. A többihez hozzá sem nyúltam, de ez nem azt jelenti, hogy nem is fogom őket elolvasni, mert el fogom, csak nem a kihívás keretein belül.

Én nagyon élveztem ezt a kihívást, mert a Momo egy nagyon pozitív élmény volt. Remélem, hogy nem csupán én élveztem, hanem minden résztvevő, hiszen ez volt ennek a célja!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése