2018-01-03

Top5Wednesday – 2018 könyves célkitűzések



A Top5Szerdára Rétánál bukkantam rá. Ez egy hetente jelentkező rovat, amiben egy GoodReads-es csoportban megtalálható témákban fogok bemutatni könyveket. A csoportot meg is tudjátok nézni ITT, és ha kedvetek támad, akár csatlakozhattok is.
2018 első témája mi is lehetne más, mint a tervek/célkitűzések az évre? Most ezt a top 5 dolgot gyűjtöm össze a bejegyzésben.

Minimum 80 könyv elolvasása
Bízom benne, hogy sikerül teljesíteni a 80 könyvet, hiszen már meg van a napi rutin, mindennek megvan a helye és ideje, szóval már az olvasást is beépítettem a napirendbe. Ennek azért örülök, mert már hiányzott, hogy esténként nem egy könyv olvasása után alszom el, hanem egy bejegyzés megírása után.

Molyos kihívások többségének teljesítése
Van egy pár Molyon lévő éves nehéz kihívás, amire jelentkeztem, és szeretném őket teljesíteni. Tavaly nagyjából sikerült azokat teljesíteni, amikre jelentkeztem, így most is megpróbálom a legtöbbet. Ezek a kihívások pedig:


Kilépni az olvasási komfortzónámból
Úgy érzem, hogy sok jó könyvről lemaradok azzal, hogy legtöbb esetben fantasy, romantikus és erotikus könyveket olvasok. Erre megfelelő példa a legutóbbi Mini-Könyvklub, amiben volt szépirodalmi, életrajzi és még egyéb műfaj, és szinte mind nagyon tetszett. Ezért is kéne egy kicsit bővíteni az olvasott műfajokat.

Betartani a határidőket
A kihívások mellett a határidőkkel szokott a legnagyobb gondom lenni. Ezeket nagyon nehezen tudom betartani. Idén jó lenne a könyvtári könyveket akkora kiolvasni, amire vissza kell vinni, illetve a recenziós példányokat is normális időre kivégezni.

Folytatni az elkezdett sorozatok
Nagyon sok olyan sorozatot kezdtem el, aminek nagyon szerettem az első részét, de valamilyen oknál fogva nem folytattam. Ha nem is befejez, de idén szeretném továbbolvasni őket. Ők lennének a folytatandó sorozataim:


Úgy érzem egy csöppet nagyravágxyó vagyok a sorozatokkal, de kemény vagyok és büszkén elbukom. Nem baj, legalább vannak terveim. Nektek is szoktak ilyen irreális céljaitok lenni, vagy jobban szerettek két lábon állni a földön? Ha pedig kíváncsiak vagytok a többi Top5Szerdázó céljaira, EBBEN a zónában megtaláljátok őket.
A képek a Pinterest táblámról származnak.

6 megjegyzés:

  1. Sok sikert a megvalósításukhoz! :) A 80 elolvasott könyvnek én is örülnék, de örülök, ha tartani fogom tudni a 2017-es 59 darabot. Hiába vagyok itthon most a Kicsivel, megint alig van időm a könyvekre. Esténként beesek az ágyba, pedig nekem is elalvás előtti rutinom volt az olvasás. Na de majd ha nagyobb lesz egy kicsit. ;)
    Látom nem vagyok azzal egyedül, hogy sok sorozat van függőben. Egy időben rendesen sorozatmániás voltam, nagyon soknak nekiálltam, de folytatni nem folytattam őket. Elhatároztam, hogy idén minimum1-et folytatok már. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Ha nekem is kisebbek lennének a fiúk, akkor biztos, hogy én is csupán 50 könyvet tűztem volna ki célul :D de szerencsére nekem már a kicsi sem olyan kicsi, így sok dolgot már magától meg tud oldani. A szeptember lesz izgis, mert akkor kezdi a nagy a sulit, valószínűleg akkor kevesebb időm lesz nekem is az olvasásra.
      Sok sikert Neked is az olvasásokhoz és, hogy Te is folytass egy megkezdett sorozatod ^^

      Törlés
  2. Hajrá, hogy sikerüljön minden!
    A betartott határidők számomra egy álom lenne, annyira halogatós típus vagyok...:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd a halogatást! Mióta gyerekeim vannak azóta én is mindig mindent halogatok, nem tudom, hogy miért alakult ki ez nálam :D de szörnyű....

      Törlés
  3. Jó célok, kívánom, hogy sikerüljenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) remélem valóban sikerül a legtöbbet betartanom :D

      Törlés