2018-03-10

Az én kedvenc bloggereim – február



Sziasztok!
Ebben a rovatban az előző havi kedvenc bloggereim/vloggereim mutatom be.
Februárban sok új blogot fedeztem fel, és sok régebben követett blogot fedeztem fel újra. Ismét 2 kedvencet fogok Nektek bemutatni a kedvenceim közül.

Réta által találtam a blogra, azóta pedig rendszeresen visszatérek hozzá. Örülök neki, hogy Kathy nem bonyolítja túl a bejegyzéseit, így én is megértem őket. Ennek talán az az oka, hogy Belgiumban él, így ő is tanulta az angolt. Nagyon tetszenek a havi kihívásai, ezeket szerintem meg is próbálom teljesíteni. A Waiting on Wednesday rovatában olyan könyvek kerülnek bemutatásra, amiknek várja a megjelenését. Ezeket a fajta bejegyzéseket egyébként is szeretem, viszont így a külföldi megjelenéseket is nyomon tudom követni általa.

Az Instagram oldalon figyeltem fel az Anarchia Könyvblogra, mert gyönyörű képeket gyártanak. Aztán rájöttem, hogy hasonló az ízlésünk, és nagyszerű stílusban írnak, szóval elkezdtem őket követni. A blogot remekül vezeti két szimpatikus lány, rengeteg tartalmat gyártanak, ezért mindig találok valami olvasnivalót. Ha valakinek a krimi/thriller/romantikus könyvek a zsánerei biztos vagyok benne, hogy nem fog unatkozni a lányok blogján.

Nem valami sok blog lett most bemutatva, de mind a kettő tényleg tartalmas dolgokat osztanak meg, ezért érdemes rájuk nézni. Ti milyen blogokat követtek rendszeresen?
A borítókép alapja a Pinterest oldalamról származik, a blogok képei pedig a blogokról.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése