2018-05-13

Az én kedvenc bloggerem: április (2018)



Sziasztok!
Ebben a rovatban az előző havi kedvenc bloggereim/vloggereim mutatom be.

Régen jelentkeztem a Kedvenc bloggerem rovattal. Igazából a saját blogomra sem volt nagyon időm, nemhogy másokét nézegessem. Áprilisban viszont élelmes voltam, és könyvjelzőbe dobáltam az esélyes blogokt, úgyhogy ismét itt vagyok az áprilisi kedvencekkel.

Régóta követem a blogot, mindig visszatérő vendége voltam. Imádom a blog dizájnát, mert gyönyörű, és letisztult, fantasztikus képekkel. Remekül átlátható az egész oldal, mégsem érezni zsúfoltnak az összképet. Ami viszont a legjobban tetszik az egész blogban az az író, Liliane Evans stílusa: szarkasztikus, humoros és őszinte. Szeretem, hogy egyszerre tudok mosolyogni egy bejegyzésen, miközben bőszen ingatom a fejem, ha egyetértek vele, és akkor is ha merőben mást gondolok. Nézzetek be hozzá, ha egy kis felüdülésre, és teljsen őszinteségre vágytok.

Zsebi blogjára a Prológus által találtam rá, és rögtön éreztem, hogy ez nekem való. Nagyjából egyezik az olvasási stílusunk, így mindig hozzá megyek, ha olvasnivalót keresek. Mindenféle csemege megtalálható a blogon, mint például könyvértékelések, borítólelepetések, havi összefoglalók, és friss megjelenések. Persze ezek mit sem érnének Zsebi elragadó stílusa nélkül. Emiatt is szerettem bele az oldalba, mert imádom Zsebi szókimondó értékeléseit. Nézzetek be hozzá is, nem fogtok nála sem unatkozni.

A kakukktojás a sorban, mivel erre a blogra áprilisban találtam rá. Rögtön megfogott magának a szép külsővel, majd mikor beleolvastam úgy döntöttem, hogy marad is, és felfedezem a helyet. Az újranyitás óta főleg unboxing bejegyzések kerültek fel, de azok remekül sikerültek. Remélem, hogy a későbbiekben több minden kerül fel az oldalra, így még jobban el lehet majd mélyülni benne. Ha kíváncsiak vagytok a különböző könyves meglepicsomagok tartalmára, akkor ez a Ti blogotok.

Rengeteg blogot tudtam volna még bemutatni, de maradjanak meg a következő hónapra. Bízom benne, hogy tudtam olyan oldalt mutatni, ami tetszeni fog, és olvasóvá váltok.
A képek az említett blogokról származnak, a fejléckép pedig a Pinterest oldalamról.

4 megjegyzés:

  1. Itt is köszönöm, sőt még sikerült a beadandómat is megcsinálni, annyira feldobtál! ^^ Úgyhogy köszi! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nincs mit köszönni :D én köszi, hogy nem tudod magadban tartani a gondolataid, és kiírod magadból a blogra :D a beadandó elkészüléséhez pedig gratulálok, ügyes vagy ^^

      Törlés